16 Nisan 2013 Salı

Maybelline Color Tattoo "pink gold"..

Maybelline markasının color tattoo farlarının ne kadar güzel olduğunu birçok yerde okumuşsunuzdur. Son eklenen rengi "pink gold"u görünce hemen bu renk benim olmalı diye karar vermiştim.. Bir kere görünüşü bile çok güzel, içinde gold ışıltılar olan çok tatlı bir pembe.. Her ne kadar göze sürüldüğünde çok yoğun değilse aynı rengi veremese de yine de hoş bir renk. Color tattoo'nun diğer renkleri de vardı bende, hatta siyah olanını eyeliner olarak kullanıyorum ve çok memnunum.. Bu krem farların yapısı çok güzel, yumuşacık olduğundan sürülüşü çok rahat.. Kalıcılığına gelince üzerinde yazdığı gibi 24 saat falan değil kesinlikle.. Sabahtan sürüldüğünde öğleden sonra göz kapağında oldukça azalmış olduğunu görebilirsiniz, kesinlikle tazelemek gerekiyor.. Aslında krem farların genel problemi bu.. Bugüne kadar bu problemi yaşatmayan bir tek krem far gördüm, o da Shiseido'nunkiydi..

Sonuç olarak memnun olduğumuz bir fara güzel bir renk ekledikleri için kesinlikle değerlendirilebilir..
















4 yorum:

makyajlı kareler dedi ki...

güle güle kullan tatlım. essence nin var bitince bu aklımda. ama o bitmeden almam bir sürü ürün oluyor hep elimde kalıyor yoksa:))) essence nin aldıktan sonra artık bu tonları sevmeye başladım

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim canım :) bitmeden almamak lazım ama dayanamıyoruz işte :)

wishingbeauty blog dedi ki...

merhabalar,
ben kalıcılığını artırmak için altına far bazıyla uyguluyorum krem farları.hem rengi daha netleşiyor,hemde çok daha uzun bir süre kalıcılık sağlıyor.
http://wishingbeauty.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Herşeyi kullanıyorum da şu far bazını kullanmaya bir türlü alışamadım. Sanki onu da sürünce çok fazla şey sürüyormuşum gibi geliyor :) ama kesinlikle haklısın çok daha kalıcı olacağından eminim..