16 Nisan 2013 Salı

Plajda en çok dikkat çeken bikini rengi nedir??

"Nude" yani bildiğimiz ten rengi kıyafetlerimizden makyajımıza her alanda hayatımıza girdi son zamanlarda.. Siyah bir elbisenin altına nude bir ayakkabı giyildiğinde muhteşem duruyor, aynı şekilde koyu renk bir göz makyajı yaptığınızda da nude tonlarda bir ruj sürerseniz harika durur. Hal böyle olunca bu kadar muhteşem bir rengin mayo ve bikinilerde de muhteşem olması kaçınılmazdı.. Düşünsenize ne koyu ne açık tam da dozunda bronzlaşmışsınız, fotoğraflardakiler gibi bir bikini giymişsiniz, gözünüzde gözlük plajda salınıyorsunuz :) Nasıl hayal etmesi bile güzel değil mi? Tabi ki biraz da cesaret işi, iddialı bir renk sonuçta, hiç yokmuş izlenimi yaratması da muhtemel :) Valla sizi bilmem ama ben geçen sene giyerim diye beyaz bir bikini almıştım, bütün yaz yeterince bronzlaşmayı bekledim, ne oldu peki bir kere bile giyemeden yaz bitti :)) Beyaz ve nude rengi hem bronzlaşınca güzel duran renkler, hem de biraz cesaret gerektiriyor. Var mı sizde bu bikinilerden? Ya da hadi bir cesaret diyip alır mısınız bu yaz??









6 yorum:

JaNJaN dedi ki...

benim beyaz mayokinim var geçen sene giymek nasip olmadı çünkü tatil yapamadım inşallah bu sene giycem ben severim cesaretli renkleri :D

Unknown dedi ki...

ben bronzlaşamıyorum kii yaaa bembeyazım :P

Unknown dedi ki...

Valla süper o zaman :)

Unknown dedi ki...

Sen de bendensin, biz giyemeyiz işte bunları :)

beggummy dedi ki...

İç çamaşırı gibi duruyor ben beğenmedim :D şöyle pembemsi bir nude belki olabilir.

bademlebuduk dedi ki...

kesinlikle turuncu, senin posttaki bikiniler de pek hoş ;)