24 Nisan 2013 Çarşamba

Wet n Wild kalem ruj- Peach Fuzz

Wet n Wild markasının farlarını çok beğenmesem de kalem rujunu daha önce kullanıp çok beğenmiştim.. Yurtdışından sipariş verirken dayanamadım ve iki tane daha aldım :) Bu güzellik de bunlardan birisi.. Çok tatlı ışıltılı bir şeftali rengi.. Yapısı yumuşacık, sürülüşü çok rahat, dudakta kalıcılığı çok iyi ve en önemlisi dudağı kurutmuyor.. Fiyatı sadece 3.99 $ olmasına rağmen performansının fiyatı daha yüksek benzerlerine yakın olduğunu söyleyebilirim.. Kalemin en güzel özelliklerinden biri de alttan asansörlü olması.. Diğer renkleri de çok güzel ama ben özellikle bu rengine bayıldım. Fotoğraflarda rengini çok net görebilirsiniz..

Siz de Wet n Wild'ın bu kalem rujlarından almak isterseniz Beautyjoint sitesinden alabilirsiniz.. Sorunsuz bir şekilde yaklaşık 1.5 hafta gibi bir sürede sorunsuz ulaşıyor..

















6 yorum:

pekbilmiş dedi ki...

nasıl güzel rengi varmış öyle bayıldım!! :))

Unknown dedi ki...

Evet canım çok şeker rengi :)

Unknown dedi ki...

ne güzel bir renk öyle harika
,güle güle kullan :)

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim )

Unknown dedi ki...

Rengine bayıldımm canımmm çok hoş durmuş sende de güle güle kullann :D

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim canımcım :)