28 Nisan 2013 Pazar

NARS "Ashes to Ashes" Göz farı..

NARS markasıyla nasıl bir aşk yaşadığımı beni sürekli takip edenler bilir.. NARS benim için ürünlerini gözüm kapalı alabileceğim nadir markalardan çünkü  bugüne kadar beni yanıltmadı.. Bu göz farı ise Nars'ın en çok tercih edilen farlarından, "Ashes to Ashes".. Rengini tarif edecek olursam sütlü kahveden birkaç ton daha koyu bir kahverengi diyebilirim.. Bu göz farının yapısı çok güzel, kadifemsi.. Kalıcılığı mükemmel akşama kadar  göz kapağının üzerinde birikme yapmıyor.. Doğal bir toprak tonu arıyorsanız aradığınız renk bu olabilir.. Bakmayın siz onun öyle küçücük göründüğüne, çok bereketli ben geçen yazdan beri kullanıyorum.. Daha 3-5 sene bitmez gibi :) 

Benim göz rengim kahverengi olduğundan bu tonları kahverengi gözlülere yakıştırıyorum. Bu farı göz kapağınıza sürüp bir de üzerinde siyah kalem sürerseniz çok güzel bir göz makyajı elde edebilirsiniz.













5 yorum:

Unknown dedi ki...

Evet kesinlikle hep renge uygun isim buluyorlar :)

sena zeyrek dedi ki...

bende bu tarz renklere bayılırım harika bir sitil oluşturuyor bana göre hem iş yerinde sade ve şık hafta sonu içinde abartıya kaçmadan güzel duruyor bence. kahve tonları ideal makyaj bence

audrey dedi ki...

çok beğendim ama bende de buna benzer bali var alasım var ama almayayım artık bunu :-(((

Unknown dedi ki...

Aynen çok haklısın bu tonlar risk almadan şık olmayı sağlıyor :)

Unknown dedi ki...

Benzeri varsa alma canım ya boşuna masraf :(