30 Nisan 2013 Salı

Nivea Stress protect pudralı deodorant

Nivea'nın bu yeni ürününü çok merak ettiğimden hemen aldım, hiç de pişman olmadım.. Aslında pudralı deodorantları sevmiyorum normalde çünkü koltuk altında birikme yapıyor ve pul pul dökülüyor. Fakat Nivea'nın yeni stress protect deodorantı pudralı olmasına rağmen iyice çalkalandığında leke falan yapmıyor. İçeriğindeki özel bileşenler sayesinde 48 saate kadar terlemeyi önlediği yazıyor, 48 saat korur mu bilmiyorum ama ben sabahtan koltuk altlarıma sıkıp akşama kadar rahat ettiğimi söyleyebilirim.. En çok hoşuma giden özelliği ise kokusu oldu.. Portakalımsı ve çok enerjik bir kokusu var, hiç ağır ve rahatsız edici değil, tam yaza uygun.. Üstelik bu deodorant alkol içermiyor.. Yazın kesinlikle denenebilecek bir ürün..










2 yorum:

zerrun dedi ki...

Merak ediyordum bu ürünü teşekkürler paylaşım için :))

Unknown dedi ki...

Rica ederim mutlaka denemelisin :)