18 Aralık 2012 Salı

Haydi herkes Şirince ye..

Valla akşam akşam hiç yazacak halde değildim ama okuduğum haberi hemen sizinle paylaşmak istedim. Malum 1 aydır falan her yerde 21 aralık geyikleri dönüyor. Kimileri bunu tiye alsa da kimileri de ciddiye alarak Şirince'ye gitme derdine düşmüş. İsimleri görünce gerçekten inanamadım. İsimlere geçmeden önce nedir bu şirince'nin kerameti merak edeniniz varsa hemen söyliyim 40 tane manastır olduğundan o gün orada olan insanların kurtulacağına inanıyor bazıları. Bu nedenle binlerce tl vererek rezervasyon yaptırmışlar, kalkıp gidecekler oraya. Sizi bilmem ama bu bana çok komik geliyor çünkü inancıma tamamen ters. Ne yani benim öleceğim varsa oraya gidince mi kurtulucam Allah aşkına.. Bu aklıma bir örnek getirdi, hangi ülkeydi hatırlamıyorum adamın birine tam 7 kez yıldırım çarpmış, adam ölmemiş!! En sonunda sürekli yıldırım çarpmasına dayanamayan adam intihar etmiş. Nasıl ki yüce yaradan öldürmezse öldürmüyor ya, öleceğin varsa da istediğin kadar kaç. İster şirince'ye ister papua yeni gine'ye nafile.. Hayır yani bir de ne kadar ölmekten korkuyormuş bu insanlar, valla şaşırdım. 

Peki kim bunlar Angelina Jolie ve tabi Brad Pitt, futbolcu Messi, Semra Özal, Süreyya Yalçın, Yılmaz-Belçim Erdoğan, Cem Yılmaz ve eşi.. E diyelim ki hepimiz o gün öldük, bir tek bunlar kaldı, nolcak peki? İnsan ırkının devamı için nasıl bir hikayeyle devam etmesi gerekiyor düşünmek bile istemiyorum :) Allahım sana geliyorum, paranla rezil olmak böyle bir şey olsa gerek :))))




Hiç yorum yok: