7 Aralık 2012 Cuma

Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl bizlere kutlu olsun :))

Yılın en sevdiğim zamanlarından biri geliyor :) Bayılıyorum çam ağaçlarına, süslere, hediyelere.. Ağacımı da aldım bu yıl, süslerim zaten vardı, bir de üstüne ışık tamam.. Eminim aşağıdaki ağaçlar kadar gösterişli olmayacaktır ama yine de her ağaç beni heyecanlandırıyor :) Bu yıl planlarınız neler bakalım? Şahsen ben yılbaşında dışarı olmaktan çok keyif almıyorum. Daha çok evde, sevdiğimiz arkadaşlarla olalım, tabu falan oynayalım, yemek, çerez, cips, meyve ne varsa yiyelim içelim sonra da uyuyalım modundayım. Hem bence yılbaşında mekanlar gereğinden fazla pahalı oluyor, hele sokak kutlamaları hiç gidilecek gibi değil çok tehlikeli çünkü. Neyse umarım yeni yılınız çok güzel geçer, ama daha çok yeni yıl ile ilgili yazı yazarım ben o yüzden şimdiden kutlamayalım.. Gelelim bir kaç farklı ağaç önerisine..












Bu arada yeni yılı kutlayayım derken siz siz olun abartmayın. Hayır yani aşağıdaki kadın gibi kafaya şapka olarak takıp dolaşmaya gerek yok. Her şey tadında güzel :)



Hiç yorum yok: