25 Aralık 2012 Salı

La Roche Posay BB Krem


Herkesten o kadar çok duydum ki en sonunda ben de eksik kalmadım ve BB krem aldım. Bildiğiniz gibi bir çok markanın BB kremi var fakat ben seçim yaparken hiç zorlanmadım. Son zamanlarda bu tarz ürünlerde tercihimi kesinlikle daha doğal, daha dermatolojik ürünlerden yana kullanıyorum. La Roche da kesinlikle vazgeçemediğim markalardan. Peki memnun kaldım mı? Kesinlikle.. Ama başta şunu söylemek istiyorum ki çok fazla kapatıcılık bekliyorsanız bu üründe kesinlikle bulamayacaksınız. Sadece cilde sağlıklı bir parlaklık veriyor, yüzünüzde lekeler veya izler varsa kapatmıyor. Fakat bunun dışında bir çok iyi özelliği var.. Cildi nemlendiriyor, SPF 20 var, solgunluk karşıtı etkisi var, paraben içermiyor, komedonejik değil, light ve medium olmak üzere iki tonu var. Vee tüm bunlar sadece 36.9 TL.. Bu arada bendeki light olanı, fotoğraflarda görebilirsiniz. BB krem almayı düşünüyorsanız kesinlikle tavsiye ederim..







Hiç yorum yok: