5 Aralık 2012 Çarşamba

Nasıl yardımcı olabilirim?? #4

Vee bir kez daha nasıl yardımcı olabilirim yazısı ile karşınızdayım.. Yapımda ve yayında emeği geçen herkese teşekkürlerimi borç bilirim :) Gerçekten bu kadar ilginç aramalar yapılmasa nasıl eğlenecektik biz :) Bu arada bu aramaları yapan kişiler bloğumu takip ediyorsa lütfen bozulmasınlar, sadece birazcık gülmek için böyle yazıyorum, hem siz de öyle aramalar yapmasaydınız :) veee başlıyoruz..


makyaj toprak rengi badem gözü : Şimdi toprak rengi makyaj dese anlıycam, ya da badem şeklinde gözler için makyaj dese onu da anlıycam ama bu neeee??? " Ben var gitmek sinemaya, seviyor seni ben" gibi birşey olmuş. Lütfen arama yaparken biraz daha özenli olalım, güzel Türkçe'mizin imla kurallarına dikkat edersek eminim araadığınız şeyi çok daha kolay bulabilirsiniz. Haa bunu bir Ivana Sert yazdıysa ona lafım yok onun her zamanli konuşması.

kuru kafa parfüm: Kuru kafa bluzu, ayakkabıyı, yüzüğü, kolyeyi hatta çantayı anlarım da parfümü nerden çıktı. Hayır yani var da benim mi haberim yok. Yok ama ya bu kadarını da yapmış olamazlar, bu kadar kuru kafalar her yerdeyken kalbim bir de parfümüne dayanamaz. Hem şişesi kuru kafa olan bir parfümün kokusu ne kadar güzel olabilir ki ıyyyyk :S. Gördüğünüz gibi hala ısınamadım şu kuru kafalara..

gulben ergen 2012 bukle sac : Bu Gülben Ergen'in saçı da ne olay oldu arkadaş ya, hayır ne var bu kadar cidden anlamıyorum. Hayır yani bildiğin kısa kesilmiş çok fazla özelliği olmayan röfleli bir saç modeli yani. Bir de bukle kısmını anlamadım, saçının neresi bukleli?? Arkadaşın kafası karışmış sanırım, canım o 2012 değil muhtemelen 1995 de Dadı dizisinde oynadığı zamanlardaki saçıdır. Öyle arat sen..

როსენსე კრემი : Burada ne yazdığı ile ilgili bir fikri olan varsa beri gelsin :S Birileri bir mesaj mu vermeye çalışıyor anlamadım, yoksa uzaylılar falan mı yazdı bunu çok korkuyorum :()

büyük kavanoz nutella: Allahım birilerine nutella'nın normal kavanozu yetmemeye başlamış sanırım, daha da büyüğünü istiyor :S Bu arada geceleri kalkıp 1 kavanoz nutellayı bitiren insanlar varmış diye duyuyorum, onlar gerçek mi acaba?? Bilen var mı?

badem gozluler : Arkadaş oturmuş düşünmüş iyisi mi ben badem şeklinde gözleri olan insanlardan bir dernek kurayım demiş, sonra da aramaya başlamış "badem gözlüler" diye.. Hayırlı uğurlu olsun "Badem gözlüler derneği".. Bu arada nasıl katılıyoruz fotoğraf yeterli mi yoksa yakından kontrol gerekiyor mu :)

Örgü modelleri buğday başak : ah canııımm kış geldi ya örgüye başlayayım diyen bir arkadaşımız aramış muhtemelen. İyi yapmışsın güzel düşünmüşsün de canım benim bizim buralarda böyle şeyler yok. Ama çok sevimli aratmışsın buğday başak, dağlar dağlar, ırmak ırmak, efil efil buğday gibidir :) Allah iyiliğini versin :)

Pembenin zıt rengi : Pembenin zıt rengi nedir acaba? Hımmm bir düşünelim.. Dur düşünelim de öncelikle merak ettim bir insan neden pembenin zıt rengini arar? Yani 30 yıllık hayatımda hiç aklıma gelmedi acaba pembenin zıt rengi ne diye. Şöyle bir şey olabilir mi acaba; "ay bugün pembe bluz giydim, dur bir bakayım pembenin zıt rengi neymiş de pantolonumu da o renk giyeyim" falan.. Eğer böyle bir şey varsa kafan çok güzelmiş arkadaşım demekten başka bir şey kalmıyor. Konuyla alakasız ama bana sorarsanız pembe ile en çok yakışan renk bence "GRİ"..

Bot örgü modelleri uygulamalı : Valla bot modeli mi aramış örgü modeli mi bakmış bilemedim. Hayır bot arasa nasıl uygulamalı birşey bekliyor acaba? Botta örgü modeli desen onu hiç görmedim. Neyse fazla üstünde durmaya değmez..

Mary-kate olsen (26) and Olivier sarkozy : Bak işte en sevdiğim insan tiplerinden biri.. Yememiş içmemiş üşenmemiş ismini tam yazmış, parantez içinde yaşını yazmış, araya bağlaç koymuş, sonra adamın adını da yazmış. Böyle aramaların önünde saygıyla eğilirim. Birilerine örnek olmalı bence :)







Hiç yorum yok: