22 Aralık 2012 Cumartesi

Kuaförün iyisi :)

Kuaför olayı ne kadar önemli değil mi hanımlar?? Dene dene dur, saçlarını abuk sabuk kessinler, uzaması için bekle, sonra hiç yakışmayan bir renge boyasınlar, uğraş dur. Paranla rezil olmak resmen.. Bu zamana kadar katil olmadığıma dua ediyorum, o kadar çok işini bilmeyen kuaförle karşılaştım ki..Yıllarca ben de doğru kuaförü aradım durdum ama bulamamıştım.. Ta ki arkadaşım Güliz'e saçlarını nerde kestiriyorsun diyene kadar..Bana Saloon Life'ı tavsiye etti ve beni Metinle tanıştırdı. Bir kere bence en önemli şeylerden biri saçınızla ilgilenen kişinin samimi olması, sonra tabi ki yetenekli olması ve ne istediğinizi anlaması, ve tabi ki olmazsa olmaz size yakışanı bilip sizin istediğinizle orta yolu bulup uygulaması.. Hepsi bu kuaförde var!! Metin (Sağdan ikinci :) ) kesinlikle çok yetenekli, ekip olarak öyleler ve de çok samimiler.. Üşenmezseniz ya da yolunuz İstanbul'da Kazasker tarafına düşerse mutlaka uğrayın. Zaten bir kere uğrarsanız bir daha vazgeçemezsiniz.. Bu arada giderseniz benim selamımı da söyleyin, daha bir ilgilensinler sizinle :)




Hiç yorum yok: